niedziela, 19 kwietnia 2015

Dzień 106, 107, 108, 109 i 110

Po raz kolejny dość długo mnie nie było. W tym tygodniu pewnie będzie jeszcze gorzej, bo czas będę miała jeszcze bardziej ograniczony.
Spróbuję sobie przypomnieć co porabiałam ;)

środa - skalpel 2
czwartek - długi spacer plus pół godziny gry w badmintona
piątek - skalpel wyzwanie
sobota - przyjęcie urodzinowe - przetańczyliśmy większość, więc zaliczam jako porządny trening
niedziela - czas odpoczynku i regeneracji obolałych stóp po wczorajszej imprezie ;)

Udanego tygodnia :)
Mam nadzieję, do jutra.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czekam na Wasze komentarze - każdy będzie dla mnie motywacją
Podpisywanie się pod komentarzem ułatwi mi odpisywanie Wam :)
Dziękuję:)


Waiting for your comments - all of them will be motivation for me
Thank you:)