wtorek, 28 kwietnia 2015

Dzień 121

Przyjemnie czuję większość mięśni po wczorajszym treningu :) Nie mam zakwasów, ale mięśnie przypominają mi o swoim istnieniu ;)
Dzisiaj zrobiłam skalpel 2 plus jedną serię ćwiczeń na pośladki:
- w pozycji leżącej na plecach, stopa oparta o krzesło druga wyprostowana, unoszenie bioder - 20 powtórzeń na każdą nogę
- plus obie stopy oparte o krzesło, unoszenie bioder - 20 powtórzeń.
Krótkie ćwiczenie, sprawdza się jako dodatek do treningu. Z czasem zwiększę do kilku serii ;)

Do jutra :)

2 komentarze:

  1. Tak czytam o tym skalpelu u Ciebie i co raz bardziej mam ochotę go zrobić, albo chociaż obejrzeć :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrób i napisz mi swoje wrażenia :D szkoda czasu na samo oglądanie ;)

      Usuń

Czekam na Wasze komentarze - każdy będzie dla mnie motywacją
Podpisywanie się pod komentarzem ułatwi mi odpisywanie Wam :)
Dziękuję:)


Waiting for your comments - all of them will be motivation for me
Thank you:)