poniedziałek, 4 maja 2015

Dzień 125, 126 & 127 - podsumowanie kwietnia

Ok. Nadchodzi ten czas, w którym będę potrzebowała bata z waszej strony, czyli jeśli nie będą pojawiały się codzienne wpisy nakrzyczcie na mnie w komentarzach proszę :) Serio!
Ostatnio bardzo trudno zebrać mi się do ćwiczeń.
Aż się boję podsumować kwiecień i szczerze mówiąc nie zdziwię się jeśli będzie to najbardziej leniwy miesiąc od momentu powstania tego bloga/dziennika.

Kwiecień w cyferkach:
- skalpel wyzwanie - 5
- skalpel 2 - 5
- trening na płaski brzuch - 1
- spacer (intensywny godzina i więcej) - 5
- dni wolne od ćwiczeń - 9

wymiary:
01.04.2015 talia 71cm / brzuch 78,5cm / biodra 93cm / uda: lewe 52,5cm prawe: 51,5cm
04.05.2015 talia 69cm / brzuch 79 cm / biodra 92,5cm / uda: lewe 53,5cm prawe: 52,5cm

waga:
01.04.2015 waga 56,8kg / FAT 25 / VFL 3 / BMI 19,2
o4.05.2015 waga 57,6kg / FAT 25,7 / VFL 3 / BMI 19,5

*FAT - tłuszcz zewnętrzny
VFL - tłuszcz wewnętrzny

Coś dziwnego się tutaj zadziało ;) Waga w górę prawie kg, talia -2cm, reszta bardzo delikatnie w górę.
Z treningami kiepsko, ale dni zupełnie wolnych od ćwiczeń miałam mniej niż myślałam. Dodatkowe zajęcia nadal nie pozwalają mi na ułożenie sobie dnia. Brakuje mi rutyny, więc nie pozostaje nic innego jak ją wypracować ;)

Udanego tygodnia :)

Ps. W sobotę i wczoraj nie ćwiczyłam, dzisiaj byliśmy na dwugodzinnym, intensywnym spacerze.

2 komentarze:

  1. Brawo :) A spacery zawsze spoko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczególnie jeśli są wyzwaniem ;) Mieliśmy m. in. trochę wspinaczki :)

      Usuń

Czekam na Wasze komentarze - każdy będzie dla mnie motywacją
Podpisywanie się pod komentarzem ułatwi mi odpisywanie Wam :)
Dziękuję:)


Waiting for your comments - all of them will be motivation for me
Thank you:)