poniedziałek, 25 maja 2015

Dzień 145, 146, 147 & 148 plus plank challenge

Wracam po przymusowej przerwie od ćwiczeń. Zupełnie jakbym miała ich ostatnio nadmiar ;)
W sobotę byliśmy na godzinnym spacerze, dzisiaj nieco krótszym, ale zrobiłam do tego skalpel 2 plus krótką serię na pośladki. Mam nadzieję nieco nadgonić w tym tygodniu zaległości. Mam nadzieję, nie planuje ;)
Ostatnio mam tak ograniczony czas, że nawet odłożyłam rozliczanie kcal z myfitnesspal. Brakuje mi tej kontroli dlatego chciałabym wrócić do podliczania. W każdym razie cały czas otrzymuję maile, a ostatnio pojawiło się wyzwanie plankowe.


Może ktoś ma ochotę wziąć udział w 30 dniowym wyzwaniu i wzmocnić nieco mięśnie?
Zdjęcia pochodzą z TEJ strony. Zachęcam do jej odwiedzenia aby doczytać szczegóły. I jak? Ktoś się pisze? :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czekam na Wasze komentarze - każdy będzie dla mnie motywacją
Podpisywanie się pod komentarzem ułatwi mi odpisywanie Wam :)
Dziękuję:)


Waiting for your comments - all of them will be motivation for me
Thank you:)