sobota, 1 listopada 2014

Dzień 303, 304 & 305

Według zdania w grafice z ostatniego wpisu powinnam napisać o poprzednich dwóch dniach, że pies zjadł mi zeszyt ;)))
Dzisiaj nadrobiłam skalpelem wyzwanie.
Skończył się październik, więc czas na posumowanie paźdiernika. Nie wieżę, że zostały jedynie dwa podsumowania do końca roku! Czas mija błyskawicznie. Niedawno świętowaliśmy Nowy Rok, a już zbliża się jego końcówka...

Październik w cyferkach:
- skalpel wyzwanie - 8
- model look - 3
- skalpel 2 - 5
- długi spacer (ponad godzinny) - 2
- dni wolne od ćwiczeń - 13

Hmmmm 13 dni wolnych i 16 treningów. Mogłam bardziej się postarać. W podsumowaniu wyszedł mi praktycznie trening co drugi dzień. Do podtrzymania efektów to wystarcza, ale za mało aby pójść o krok do przodu.
Do końca roku pozostały równe dwa miesiące, więc wypadałoby postarać się lepiej ;)

Źródło obrazka.

Miłej niedzieli :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czekam na Wasze komentarze - każdy będzie dla mnie motywacją
Podpisywanie się pod komentarzem ułatwi mi odpisywanie Wam :)
Dziękuję:)


Waiting for your comments - all of them will be motivation for me
Thank you:)