czwartek, 27 listopada 2014

Dzień 330 & 331

Ile to już razy pisałam, że nie warto nic planować? Sama ni wiem ;) Brak czasu na ćwiczenia, na jedzenie itd. Wczoraj nie udało mi się nic zrobić, brakło mi nawet czasu na wpis,żeby się przyznać do niećwiczenia ;) Dzisiaj na bardzo szybko wciśnięty pomiędzy jedno, a drugie zajęcie Skalpel 2.
Wydaje mi się mijać najszybciej dlatego jego właśnie wybieram kiedy bardzo brakuje mi czasu.

kcal na talerzu:
- wtorek 1742 kcal
- środa 1528 kcal
- czwartek 1620 kcal.

Tak jak pisałam, nawet na jedzenie brakuje mi czasu, ale staram się nie łapać byle czego. Pamiętam też o wodzie, którą im jest zimniej tym trudniej mi pić w większych ilościach. Też tak macie?
Tym czasem ćwiczą powinniśmy pić więcej wody gdyż aktywność fizyczna wpływa na spadek zawartości wody w organizmie. Przyczyną tego stanu jest mechanizm pocenia, który uruchamia się podczas wysiłku, a jego zadaniem jest chłodzić nasz organizm.
Jeśli podczas treningu nie będziemy uzupełniać płynów straconych wraz z potem ryzykujemy spadkiem sprawności organizmu, czego objawami mogą być np. suchość w ustach, ogólne osłabienie, ból i zawroty głowy, bóle i skurcze mięśni, omdlenia, a nawet wymioty.
Aby utrzymać odpowiedni poziom nawodnienia wodę należy pić małymi łyczkami w trakcie całego treningu.
Ilość wody, którą powinniśmy wypić podczas treningu zależy m. in. od tego jak mocno się pocimy, od rodzaju treningu, jego długości itp.
Najwięcej wody tracimy podczas treningów aerobowych.
Zwykle potrzebujemy około dwóch litrów wody na dzień, plus dodatkowo pół litra wody na każde 30 minut ćwiczeń.


Grafika pochodzi z http://www.drphoenyx.com/10-reasons-to-drink-more-water/

Spokojnej nocy i mam nadzieję do jutra :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czekam na Wasze komentarze - każdy będzie dla mnie motywacją
Podpisywanie się pod komentarzem ułatwi mi odpisywanie Wam :)
Dziękuję:)


Waiting for your comments - all of them will be motivation for me
Thank you:)