wtorek, 18 listopada 2014

Dzień 322

Skalpel wyzwanie zrobiony, z ciężarkami na kostkach.
Pomyślałam sobie, że skoro sumiennie notuję wszystko co zjadam w MyFitnessPal to będę podawała we wpisach ilość kcal 'przyjętych' każdego dnia. Nie mam czasu na wprowadzanie całego menu jak robiłam to kiedyś dlatego ograniczę się jedynie do wartości kcal.
Jak pisałam tutaj program wyliczył mi, że przy aktywnym trybie życia chcąc zejść z wagi powinnam przyjmować 1770 kcal (w opcji utrzymania wagi było 2020kcal) z tym, że jeśli robię trening, który spala np. 400 kcal wartość ta jest odejmowana od ogólnej liczby, czyli tak naprawdę na zero wychodzę jedząc 2170 kcal.

Dziś wyszło mi niewiele, bo 1643 kcal, a zrobiłam też trening czyli tak naprawdę mogłabym zjeść jeszcze około 600 kcal.
Uwierzcie mi jednak, że absolutnie nie głoduję, a porcje jedzenia do małych nie należą ;) Jemy po prostu dużo warzyw, które mają małe wartości kaloryczne, a za to dużo składników mineralnych :)

Wpisywanie danych w aplikację nie zajmuje mi wiele czasu ponieważ używam jej już jakiś czas. Każdy posiłek mogę zapisać pod nazwą i jeśli powtarzam go co jakiś czas wybieram z listy jego nazwę zamiast warzyć i wpisywać wszystkie składniki od nowa. Proste i szybkie :)
Przynajmniej jestem świadoma ile zjadam i mogę się w razie czego pohamować ponieważ jeśli wprowadzam np. jakąś czekoladkę (wystarczy zeskanować kod kreskowy; czekoladki zazwyczaj podane są jako np. kostka, pół tabliczki, cała tabliczka do wyboru) od razu widzę ile ma ona kalorii. Wtedy łatwiej zdecydować czy ma się ochotę na kolejną ;) Uwierzcie mi, że przeważnie ochota odchodzi ponieważ dwie kostki potrafią mieć tyle kalorii co kanapka z dodatkami, którą można się porządnie najeść - serio! Wybór należy do nas :D

Do jutra :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czekam na Wasze komentarze - każdy będzie dla mnie motywacją
Podpisywanie się pod komentarzem ułatwi mi odpisywanie Wam :)
Dziękuję:)


Waiting for your comments - all of them will be motivation for me
Thank you:)