poniedziałek, 29 grudnia 2014

Dzień 363

Jeszcze czuję mięśnie. Nie powiem, dał mi się we znaki ostatni trening, ale przecież o to chodzi prawda?

Źródło.

Zakwasy nie były tak silne jak wczoraj więc powtórzyłam skalpel wyzwanie.
Podoba mi się to jak ciało zmienia się pod wpływem ćwiczeń i tak, jak kiedyś już Wam pisałam, lubię zakwasy ;) Wiem, że może się to wydawać dziwne, ale jestem pewna, że duża część Was doskonale mnie rozumie :)))

Za kilka dni podsumuję 2014 rok. Trudno mi wyobrazić sobie, że w dacie zaczniemy pisać 2015! Przecież należę do grupy osób, które pamiętają filmy science fiction, w których pokazywano tak odległy rok 2002 kiedy to latały samochody poduszkowce itd. ;D Hmmm, dziwne... nadal nie latają ;) Pewnie nawet nie zauważę i 4 wskoczy mi z przodu w rubryce wiek, a mi w głowie ciągle gdzieś siedzi 25 :D
Wiem, wiem, dawno i nieprawda :D
Najważniejsze jednak jest to na ile lat się czujemy prawda?
Ćwiczenia i odpowiednia dieta na pewno potrafią nas odmłodzić, a nawet cofnąć niektóre choroby itd., więc jeśli ktoś się jeszcze zastanawia nie ma na co czekać :D
Sama jestem tego przykładem, ale napiszę o tym w podsumowaniu roku.

Tymczasem uciekam.
Miłego wieczoru :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czekam na Wasze komentarze - każdy będzie dla mnie motywacją
Podpisywanie się pod komentarzem ułatwi mi odpisywanie Wam :)
Dziękuję:)


Waiting for your comments - all of them will be motivation for me
Thank you:)