środa, 31 grudnia 2014

Dzień 365

Wpadam zameldować, że rok zakończyłam na szybko, ale dokładnie skalpelem 2 :)

Chciałaby życzyć Wam w Nowym Roku zdrowia, nieustającej motywacji w dążeniu do celu, wytrwałości w ćwiczeniach, sporej ilości przyjemnych zakwasów i wszystkiego co najlepsze, a dzisiaj miłego wieczoru.
Bawcie się dobrze :*


Aktualizacja.

Zupełnie zapomniałam podsumować grudzień:

skalpel 2 - 4
skalpel wyzwanie - 7
długi spacer (ok. 6km) - 2
dni wolne od ćwiczeń - 17

Grudzień wygląda dość kiepsko. Jest w nim sporo dni wolnych spowodowanych głównie chorobą i Świętami.

2 komentarze:

  1. Szczęśliwego nowego roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i wzajemnie :) Dużo wytrwałości, jestem pewna, że Ci się uda :)

      Usuń

Czekam na Wasze komentarze - każdy będzie dla mnie motywacją
Podpisywanie się pod komentarzem ułatwi mi odpisywanie Wam :)
Dziękuję:)


Waiting for your comments - all of them will be motivation for me
Thank you:)