poniedziałek, 9 czerwca 2014

Dzień 158, 159 & 160

Już jestem z powrotem :))) Miałam dwa dni przerwy od ćwiczeń spowodowane przerwą okresową, ale dziś mam już za sobą skalpel wyzwanie.

Piątkową 5 muszę poprawić na 4, ponieważ co prawda było pięć posiłków i trening, ale mąż skusił mnie na lampkę wina, a ja? No cóż - nie protestowałam ;)

Za sobotę i niedzielę sama nie wiem jakie oceny powinnam wystawić? Diety pilnowałam wzorcowo! Wczoraj co prawda zrobiłam deser, ale można go liczyć jako posiłek (i tak go potraktowałam), zrobiłam czekoladowy mus z awokado, w którym jedynie miód mógłby lekko 'grzeszyć' ;) no ale odrobina miodu jest na zdrowie. Myślicie, że jeśli wpiszę dwie czwórki to będzie przesada?
Dzisiaj wpisuję 5 (5 posiłków, trening, 0 oszustwa!!).

Do jutra :)

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. dzięki ogromne :))) jestem chyba jednak troszkę bardziej surowa w stosunku do siebie, bo w końcu sama zacznę się oszukiwać :D

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dzięki ogromne, ale chyba nie byłabym do końca szczera :D

      Usuń

Czekam na Wasze komentarze - każdy będzie dla mnie motywacją
Podpisywanie się pod komentarzem ułatwi mi odpisywanie Wam :)
Dziękuję:)


Waiting for your comments - all of them will be motivation for me
Thank you:)