niedziela, 1 czerwca 2014

Dzień 152 i wyniki rozdania

Ktoś dostanie dziś prezent na Dzień Dziecka, a ja już wiem kto, ale o tym za chwilkę :)
Dzisiaj mieliśmy zupełnie leniwy dzień (aż się boję podsumowania maja) i do tego słodki. Były lody z okazji Dnia Dziecka



oraz tort urodzinowy



Na jutro zostało jeszcze po kawałku i słodyczom mówimy stanowcze nie! aż do weekendu ;)
Przejdźmy do najistotniejszej dziś kwestii.
Próbowałam odszukać jakiś 'kalkulator rozdaniowy' ale jestem zielona w tym temacie i nic nie udało mi się znaleźć :( Dlatego losowanie odbyło się metodą tradycyjną.



Zdjęcia pozostawiłam w zwykłym formacie aby dać Wam możliwość kliknięcia prawym przyciskiem myszki i podejrzenia czasu, a tym samym kolejności w jakiej dana osoba została wylosowana.
Losowała moja córka, a ja robiłam jedynie dokumentację zdjęciową - paznokcie zrobiłam jej zaraz po losowaniu :)

Pierwsze miejsce zajęła Sylwia K i tym samym otrzymuje nagrodę główną krem antycellulitowy Organic Royal Jelly Cellulite Cream Dr. Organic



Pozostałe trzy osoby, które otrzymają zestawy próbek Dr. Organic to

basia d



AKTUALIZAJA: nasza trzecia wygrana nie zgłosiła się po odbiór nagrody, więc odbyło się dodatkowe losowanie - StellaLily gratuluję i poproszę adres :)

oraz nika88



Bardzo dziękuję wszystkim za wzięcie udziału z rozdaniu, a zwycięzcom serdecznie gratuluję :)
Proszę o przesłanie mi swoich adresów na e-mail podany w regulaminie rozdania. Napiszcie mi też swój nick, tak żebym wiedziała kto jest kim :)
Dziękuję również fundatorowi nagród firmie Dr. Organic Polska.

Przy najbliższej okazji sama muszę się zaopatrzyć w krem, który był nagrodą główną ponieważ pozazdrościłam troszkę ;) i jestem bardzo ciekawa jego działania. Do tej pory jestem wierna Nivea Goodbye Cellulite, ale chciałabym spróbować czegoś nowego.

Miłego wieczoru i udanego tygodnia :)

7 komentarzy:

Czekam na Wasze komentarze - każdy będzie dla mnie motywacją
Podpisywanie się pod komentarzem ułatwi mi odpisywanie Wam :)
Dziękuję:)


Waiting for your comments - all of them will be motivation for me
Thank you:)