czwartek, 22 maja 2014

Dzień 142

Skalpel wyzwanie za mną, a taaaaaakiego miałam dziś lenia! Już chciałam odpuścić, nawet włosy ufarbowałam żeby czymś się zająć ;) aż tu niespodziewanie o godzinie 21:00 pojawiły się chęci nie wiem skąd. I dobrze :)
Pogodę mamy bardzo zmienną. Wczoraj ponad 20' i słońce, a dziś deszcz, burza (w UK to nie jest częste zjawisko) i 12' na plusie. Połowa ludzi, w tym ja, chodziła pół śpiąc. Stąd pewnie leń.

Po wczorajszym callanetics czuję dziś mięśnie dwugłowe ud


rysunki opracował Dr Tomasz Kozłowski

oraz wszystkie mięśnie w okolicach łopatek



Idę nadrobić spanie ;) Spokojnej nocy i do jutra :)

Ps. Przypominam o rozdaniu pod wczorajszym postem, zapraszam was do wzięcia udziału :)))

2 komentarze:

  1. Jestem tu po raz pierwszy ale bd wpadać częściej bo blog mi się bardzo podoba
    Zapraszam też do mnie <333
    http://perfekcjajestwcenie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) Zapraszam serdecznie i cieszę się, że bierzesz udział w rozdaniu :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń

Czekam na Wasze komentarze - każdy będzie dla mnie motywacją
Podpisywanie się pod komentarzem ułatwi mi odpisywanie Wam :)
Dziękuję:)


Waiting for your comments - all of them will be motivation for me
Thank you:)