czwartek, 29 maja 2014

Dzień 149

No i brakło mi czasu na ćwiczenia :/
Skończyłam jednak pewien projekt, więc głowę mam o niebo lżejszą i mam nadzieję nadrobić zaległości i w ćwiczeniach, i w spaniu ;)
Nie mogę uwierzyć, że jutro już piątek. Pewnie wszystko przez pogodę. Po południu trochę się przejaśniło, ale w ciągu całego tygodnia mieliśmy zaledwie dwa dni w połowie bez deszczu. Szkoda, bo dzieci mają wolny tydzień i mogłyby się wybiegać, a tak...

Do jutra :)

Ps. Nadal zapraszam na rozdanie i dziękuję za kolejne zgłoszenia :)

2 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com
    truskawkowa-fiesta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :))) Dziękuję, na pewno Cię odwiedzę :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń

Czekam na Wasze komentarze - każdy będzie dla mnie motywacją
Podpisywanie się pod komentarzem ułatwi mi odpisywanie Wam :)
Dziękuję:)


Waiting for your comments - all of them will be motivation for me
Thank you:)