sobota, 31 maja 2014

Dzień 150 & 151

Przyznaję się bez bicia - miałam wczoraj lenia i nie ćwiczyłam wcale, bo mi się strasznie nie chciało :/ Byliśmy jedynie na spacerze i to wcale nie za długim i tyle.
Dzisiaj zrobiłam skalpel wyzwanie, chociaż ćwiczyło mi się naprawdę ciężko i w tracie planków musiałam 'klęknąć' na chwilę. Wytrwałam jednak do końca starając się dać z siebie jak najwięcej :)
Rano zważyłam się i zmierzyłam, a nawet zrobiłam sobie zdjęcia, ale nie mam już sił podsumować maj, więc zrobię to 2 lub 3 czerwca. Dzisiaj ostatni dzień rozdania. Szybko czas uciekł i za 'chwilę' będą wyniki. Można jeszcze się zapisać :)
Życzę wszystkim powodzenia :)



Miłego wieczoru i do jutra, a jutro Dzień Dziecka ;)

2 komentarze:

  1. widzę, że nie tylko ja dzisiaj miałam problem ze skalpelem wyzwanie
    praktycznie czuję się pokonana
    nadal mam problem z plankiem i czasami bardzo mnie to zniechęca :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, w końcu będziesz robiła cały :) Mi się udaje już wytrzymać za każdym razem, tylko wczoraj miałam jakiś gorszy dzień. Zwalmy wszystko na wyspiarską pogodę :D

      Usuń

Czekam na Wasze komentarze - każdy będzie dla mnie motywacją
Podpisywanie się pod komentarzem ułatwi mi odpisywanie Wam :)
Dziękuję:)


Waiting for your comments - all of them will be motivation for me
Thank you:)