środa, 30 lipca 2014

Dzień 209, 210 & 211

Przyznaję, że miałam kolejne dwa dni wolne od ćwiczeń - tym razem przymusowa przerwa okresowa :/
Nie próżnowałam zupełnie ponieważ codziennie zaliczaliśmy co najmniej 6km spacery.
Dzisiaj już grzecznie zrobiłam skalpel wyzwanie :)
Po ostatnim (trzy dni temu) miałam niezłe zakwasy tricepsów i mięśni pośladków. Szczerze? Nie myślałam, że ten program zaskoczy mnie jeszcze kiedyś zakwasami, a tu proszę - wystarczył tydzień przerwy.

Ostatnio udało mi się upolować matowy lakier Top Coat i puki co jestem zachwycona efektem :) Myślę, że dobrze sprawdzi się jesienią w połączeniu z ciepłymi swetrami, szalami i kolorami :)
Paznokcie malowałam wieczorem przy kiepskim świetle, więc wybaczcie proszę niedociągnięcia ;)
Czerwony kolor to Inglot nr 802.



Spokojnej nocy :)

4 komentarze:

  1. U mnie kilku kilometrowe spacery to codzienność i to szybkim marszem ;) bo inaczej pchany jest nie zadowolony.

    Kolor lakieru bardzo mi się podoba. Jak z jego trwałością??
    Ja jeszcze nie trafiłam na dobry, trwały lakier który by mi po dwóch- trzech dniach nie zaczął odpryskiwać. A ja jestem wiecznie ze szmatka w reku albo w wodzie mocze bo coś sprzątam lub myje i nijak te lakiery się trzymać nie chcą. A rękawiczek ochronnych nie lubię, niestety.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, to jest zdecydowany plus spacerów z Maluszkiem :))) Nie dość, że nie może się nie chcieć to jeszcze tempo narzuca :D

    Co do trwałości lakieru to nie narzekam, trzeci dzień i jest ok., ale myślę, że ważniejsze tutaj jest to co jest pod nim. Pod każdy lakier maluję bezbarwną odżywką, potem dwie warstwy koloru i jakiś lakier bezbarwny na to wszystko, najczęściej Inglot (ostatnio Gel Efekt). Na to wszystko dopiero matowy. Spróbuj jednak przekonać się do rękawiczek. Uwierz mi, jest trudno, ale nie jest to niemożliwe ;) Wiem z doświadczenia. Naprawdę warto się przekonać. Dobierz sobie tylko dobry rozmiar żeby nie były zbyt ciasne lub zbyt luźne, wtedy jest łatwiej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz, nigdy nie malowałam odzywka wcześniej, sam lakier, czasem dwie warstwy tylko. A to trochę jednak trzeba się namalować żeby efekt był dłuższy jak widzę :)) Z rękawiczkami spróbuje ;)

      Usuń
    2. Szczególnie pod ciemne lakiery polecam, bo płytka nie będzie żółkła, jak to się zdarza np. przy czerwonych. Rękawice bardzo Ci polecam, naprawdę można się przyzwyczaić - też byłam ciężkim przypadkiem ;)

      Usuń

Czekam na Wasze komentarze - każdy będzie dla mnie motywacją
Podpisywanie się pod komentarzem ułatwi mi odpisywanie Wam :)
Dziękuję:)


Waiting for your comments - all of them will be motivation for me
Thank you:)