poniedziałek, 4 marca 2013

Dzień 63

Nie wiem czy chciałoby mi się dziś ćwiczyć, ale najmłodszy domowy 'motywator' pytał czy robimy turbo, do niego dołączyła córka obiecując, że dziś da z siebie wszystko - nie mogłam się wyłamać ;)
Turbo zaliczyłam.
Syn wytrzymał do końca szóstej rundy, bo burpees to jego ulubione ćwiczenie, więc nie mógł sobie odpuścić ;) Na koniec zaskoczył mnie ponieważ faktycznie skończył na tej rundzie, ale nie zdążyłam nic powiedzieć, a on zabrał się za rozciąganie :)
Córka troszkę szybciej się znudziła ;)

Nadal jest chłodno, do tego znów pojawił się silniejszy wiatr, ale słońce ogrzewało nam twarze :)

Miłego wtorku :)

8 komentarzy:

  1. masz bardzo ambitne dzieci.
    dobrze, że mają taki przykład od Ciebie i zaczną może same regularnie ćwiczyć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie, ambitne dzieciaki!:)

    U nas przepiękne słońce i wielki żal, że nie mogę iść pobiegać. Wczoraj mi odbiło i nie mogłam już patrzeć na zakurzony parkiet i myłam podłogi, dzisiaj nie mogę się znowu ruszać...no comment;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :(
      mamy dokładnie taką samą pogodę :) około 16' na plusie, słońce i zero wiatru, niestety jutro podobno ma padać :/

      Usuń
  3. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze wchodzę na blogi osób odwiedzających mnie, dlatego nie potrzebuję specjalnego zaproszenia ;)
      identycznej treści komentarz został przez Ciebie wysłany do kilkudziesięciu osób, więc tak naprawdę nie mam pewności, że post w ogóle przeczytałaś ;)

      pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  4. grunt to wsparcie bliskich;) daja motywacje;)

    OdpowiedzUsuń

Czekam na Wasze komentarze - każdy będzie dla mnie motywacją
Podpisywanie się pod komentarzem ułatwi mi odpisywanie Wam :)
Dziękuję:)


Waiting for your comments - all of them will be motivation for me
Thank you:)