piątek, 25 kwietnia 2014

Dzień 114

Byliśmy dziś na dłuuugim, około dwugodzinnym spacerze. Wieczorem zrobiłam skalpel wyzwanie - z córką :)
Dziś starała się dużo bardziej. Przesiedziała co prawda kilka ćwiczeń, które się jej nie spodobały, ale o niebo bardziej przykładała się do tych które robiła ;) Na Wyspach dzieci dostają w Wielkanoc całą masę różego rodzaju i wielkości jaj czekoladowych. Córka stwierdziła, że musi je spalić ;)
Oczywiście powiedziałam jej, że nie ma czego spalać (pielęgniarka w szkole, jeszcze w Polsce, nie miała za co ją złapać przy badaniu pomiaru tłuszczu, a od tamtej pory nic się nie zmieniło), ale nie zabraniam jej cwiczyć jeśli ma ochotę. Tłumaczę raczej, że ćwiczenia są nie tylko po to żeby spalać tłuszcz, ale przede wszystkim żeby wzmocnić mięśnie, a tym samym wytrzymałość itd.
Widzi nas ćwiczących (mnie i męża), więc sama chce ćwiczyć.
Byłam w lekkim szoku kiedy dowiedziałam się, że dzieci w gimnazjum zaczynają już zwracać uwagę na to jak wyglądają, wiedzą co to jest ABS, a chłopcy uważają, że dziewczyny z sześciopakiem nie wyglądają dobrze. Ja w ich wieku bladego pojęcia nie miałam, że posiadam mięśnie :D Byłam bardziej wysportowana niż oni są teraz, ale moja świadomość była zerowa ;)

Do jutra :)

2 komentarze:

  1. to prawda teraz dzieci są o wiele bardziej świadome wszystkiego.
    pamiętam jak w gimnazjum bawiłam się lalkami Barbie, nie myślałam o chłopakach, alkoholu i papierosach,a teraz dzieciaki mają swój pierwszy raz za sobą.
    przeraża mnie to.
    boję się pomyśleć, co będzie za te 10, gdy moje córy podrosną...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też to przeraża i boję się myśleć co będzie dalej, ale myślę, że sporo zależy od wychowania, od tego ile uwagi poświęca się swoim dzieciom, od wartości jakie wynoszą z domu. Mam okazję obserwować różne dzieci na co dzień i różnice między nimi widać gołym okiem dlatego na razie jestem spokojna o nasze dzieci :)
      Myślę, że trzeba mieć do nich zaufanie :)

      Usuń

Czekam na Wasze komentarze - każdy będzie dla mnie motywacją
Podpisywanie się pod komentarzem ułatwi mi odpisywanie Wam :)
Dziękuję:)


Waiting for your comments - all of them will be motivation for me
Thank you:)