poniedziałek, 6 stycznia 2014

Dzień 6

Callanetics zaliczony :)))
Po wczorajszych ćwiczeniach bardzo wyraźnie czuję dziś mięśnie czwórboczne pleców


mięśnie pośladków oraz ud. Niby takie niewinne ćwiczenia, zero potu itd., a tu proszę ;)
Ból mięśni pleców przypomina mi o tym, że mam się prostować. Jakie to byłoby piękne gdybym przestała się garbić... mąż przestałby uderzać mnie z zaskoczenia w plecy mówiąc 'prostuj się' ;) Zobaczymy, może w końcu coś będzie mnie w stanie wyprostować?

Spokojnej nocy :)

2 komentarze:

  1. A ja zachęcami dziewczyny do treningu mięśni pośladkowych wielkich :)

    OdpowiedzUsuń

Czekam na Wasze komentarze - każdy będzie dla mnie motywacją
Podpisywanie się pod komentarzem ułatwi mi odpisywanie Wam :)
Dziękuję:)


Waiting for your comments - all of them will be motivation for me
Thank you:)