czwartek, 15 stycznia 2015

Dzień 15

Nadal trzymają mnie zakwasy po ostatnim Model Look. Czuję dość mocno bicepsy (mięśnie dwugłowe ramienia).

Źródło ilustracji.

Nie powiem, cieszę się, bo dawno nie czułam tych mięśni. Model Look był dobrym pomysłem ponieważ 'ruszył' do pracy, jak się okazało, mniej używane mięśnie.
Dzisiaj zrobiłam skalpel 2, ponieważ zależało mi na krótszym treningu z naciskiem na dolne partie ciała.

Marzy mi się wiosna. Nie mam nic przeciw chłodom zimy, ale deszcz przez więcej niż tydzień potrafi mnie zmęczyć :/

Do jutra :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czekam na Wasze komentarze - każdy będzie dla mnie motywacją
Podpisywanie się pod komentarzem ułatwi mi odpisywanie Wam :)
Dziękuję:)


Waiting for your comments - all of them will be motivation for me
Thank you:)