poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Dzień 85 / 15 z 42

Ochłodziło się u nas i co gorsza podobno ma być jeszcze chłodniej :((
Mam nadzieję, że nie na długo.

Dzień rozpoczęty ćwiczeniami. Szklanka mleka, płatki ;) Zestaw codzienny :)

Po południu drugi raz pod rząd ćwiczenia na spalenie tłuszczu oraz kolejny dzień z szóstką Weidera.
Te pierwsze będę robiła raczej co drugi dzień, bo dzień za dniem jest trochę ciężko puki co ;D
Dzień 15-ty czyli zwiększamy o kolejne dwa powtórzenia - oj boli ;)
Zapraszam po raz kolejny na stronę Fitappy gdzie znajdziecie sporo świetnych filmów itp. Dziś filmik 'Jak się pozbyć oponki, boczków i fałdek na brzuchu i plecach' - jeszcze nie widziałam ale zaraz sobie zerknę :))


Szóstki na 15 - 18 dzień są dwie wersje, ja chyba wolę jednak tą z dodatkowymi komentarzami ;D



czyli tą:



jakoś mi raźniej :)

Ciepła Wam życzę i sobie też :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czekam na Wasze komentarze - każdy będzie dla mnie motywacją
Podpisywanie się pod komentarzem ułatwi mi odpisywanie Wam :)
Dziękuję:)


Waiting for your comments - all of them will be motivation for me
Thank you:)