wtorek, 28 maja 2013

Dzień 148

Udało mi się rozpocząć dzień ćwiczeniami :)))
Pogoda nadal kiepska, całe popołudnia pada deszcz. Dzieci zamiast korzystać z wolnego siedzą w domu, ja nadrabiam zaległości w prasowaniu, sprzątaniu itd. ;)
Po południu zrobiłam prawie dwudziestominutowy HIIT :)

Poza tym trzymam dietę, a aqua slim zmusza mnie do wypijania 1,5l wody dziennie ;) Dziś poszło mi łatwiej niż wczoraj. Mam nadzieję, że po zakończeniu miesięcznego testowania suplementów pozostaną mi dobre nawyki jeśli chodzi o odżywianie i picie odpowiedniej ilości wody. To była moja największa 'zmora'. Czasem łapałam się na tym, że w ciągu dnia wypijałam zaledwie dwie szklanki wody :/ Po prostu nie pamiętam o niej...

Dzisiejsze zalecenia:

DZIEŃ 2

Śniadanie:
Jogurt naturalny z musli.

II śniadanie:

Sałatka z makaronem i tuńczykiem (porcja na 2 posiłki).



Obiad:
Obiad jak w dniu poprzednim.

Podwieczorek:

Druga część sałatki z II śniadania.

Kolacja:
Zupa jarzynowa z odrobiną oleju.



Zupę przygotował mój mąż z TEGO przepisu.
Jest bardzo dobra, ale uwaga - można się uzależnić ;D

Rozmawiałam dziś po raz kolejny z dietetyk Panią Katarzyną Błażejewską. Pytała czy odpowiada mi menu, czy chciałabym coś zmienić. Na razie bycie na diecie bardzo mi się podoba, więc naprawdę nie ma co zmieniać :)

Dzisiaj siedzę na tyle wcześnie przed monitorem, że mogę życzyć wam miłego wieczoru :)

11 komentarzy:

  1. Świetnie, że ćwiczenia poranne zaliczone:)

    Twoje menu motywuje mnie, żeby jeść bardziej regularnie.
    Dzisiaj jadłam 4 razy, ale zdarzają się dni, że się zapominam i jem tylko śniadanie a później obiado-kolację wieczorem i jakiś owoc.
    Do jutra:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie z jedzeniem masz podobnie jak ja z picem wody ;)
      Do jutra :)

      Usuń
    2. Dokładnie:) Ale zawsze pamiętam o śniadaniu :)

      A z wodą to, jak uczyłam się pić (dziwnie to brzmi) to nosiłam ze sobą wszędzie (po domu i do miasta) 1 litrową butelkę (taką metalową do wody). Podziałało, teraz muszę mieć w torebce portfel, klucze, telefon i wodę:)

      Usuń
    3. Śniadanie jest najważniejsze :) Z wodą muszę wziąć z Ciebie przykład :)

      Usuń
  2. kurcze no nie dla mnie takie menu, jeszcze jakby ktoś przygotowywał...
    a najadasz się?
    np. takie śniadanie jak dziś to strasznie małe.
    a kawę możesz pić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie się najadam. Te porcje wbrew pozorom wcale nie są malutkie. Wczorajsze śniadanie pomimo, że porcja może wydawać się mała, było bardzo syte, szczerze - więcej nie dałabym rady zjeść :) Zrobiłam dzień wcześniej i wszystko ładnie namiękło - naprawdę bardzo smaczne.
      Kiedyś robiłam sobie jogurt naturalny ze śliwkami i odstawiałam na godzinkę lub na noc - lepszy niż activia i w smaku i działaniu :)
      Łykam też kapsułki appetite control pół godziny przed posiłkiem trzy razy dziennie - mają za zadanie wypełnić żołądek, ale moje porcje obiadowe wcale nie były większe wcześniej, więc spokojnie mi to wystarcza :)

      Kawę piję - zapomniałam zapytać czy mogę ;) Pijamy kawę z ekspresu ciśnieniowego, więc i tak jest zdrowsza niż 'ze słoiczka' ;)

      Usuń
  3. Twoje zalecenia dietetyczne bez problemu zaspokoiłyby moje kubki smakowe :) bo wyglądają naprawdę pysznie.
    Co do picia wody to wydaje mi się że powoli wejdzie Ci to w nawyk i będziesz piła systematycznie, nawet jeżeli nie będziesz odczuwała pragnienia. Wiem po sobie, bo też na początku miałam z tym duży problem, a teraz już jest OK :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewniam, że są pyszne :))) Z wodą - mam nadzieję, że wejdzie mi to w nawyk, bo nie specjalnie mnie to męczy :) Żeby tylko pamiętać...

      Usuń
  4. Super przepis na sałatkę. Zrobię kiedyś do pracy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Przestrzegam diety, uprawiam sport, nie moge schudnac, jakies rady? Trace wiare.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic Ci nie podpowiem, bo mam dokładnie ten sam problem... Mam nadzieję, że teraz ruszę z miejsca :)
      Agnieszka podpowiadała mi, że warto urozmaicić ćwiczenia, bo organizm przyzwyczaił się do jednego treningu. Staram się bardziej zmieniać treningi :)
      Nie trać wiary w żadnym wypadku :)
      Acha! Mierzysz się też czy tylko ważysz?

      Usuń

Czekam na Wasze komentarze - każdy będzie dla mnie motywacją
Podpisywanie się pod komentarzem ułatwi mi odpisywanie Wam :)
Dziękuję:)


Waiting for your comments - all of them will be motivation for me
Thank you:)