sobota, 1 marca 2014

Dzień 59 & 60

Pora na podsumowanie lutego.
Przyznaję się, że wczoraj nie ćwiczyłam. Zbyt dużo się działo, trochę świętowania itd., dopiero około 22:00 miałam czas, ale nie miałam już sił ;)
Udało mi się wykonać podjęte wyzwanie, tzn. co najmniej 5 razy w tygodniu ćwiczyłam plecy z Mel B :) Będę dalej z nią ćwiczyła, bo co prawa różnicy ogromnej nie widzę, ale przynajmniej częściej się pilnuję i prostuję.

Luty w cyferkach:
- Mel B 18
- callanetics 9
- skalpel 8
- dłuższy spacer (ok. godz.) 4
- dni wolne od ćwiczeń 9

W trakcie zgubiłam 0,6kg, a potem nadrobiłam ;)
Na początku lutego ważyłam 58,6kg. Wydawało mi się też, że wolnych dni miałam mniej, ale niestety okazuje się, że po podliczeniu praktycznie co trzeci dzień miałam wolny...

Moje ostatnie pomiary i dla porównania wczorajsze:

Wymiary:
02.12.2013 talia 72cm / biodra 92cm / uda: lewe 53,5cm prawe 52,5cm
28.02.2014 talia 71cm / biodra 92cm / uda: lewe 54,5cm prawe 53cm

Waga:
03.12.2013 waga 58,4 / FAT 25,1 / VFL 3 / BMI 19,7
28.02.2014 waga 58,8 / FAT 24,7 / VFL 3 / BMI 19,9

Zmienił się troszkę skład ciała na korzyść tkanki mięśniowej, bo jak widać tłuszczowa spadła. Wiem, że pomiary mogą troszkę przekłamywać, bo w trakcie miesiączki jestem zawsze opuchnięta. Mimo wszystko kiedy się zważyłam i zobaczyłam cyferki poczułam się jakbym weszła pod zimny prysznic :/
Niby ładnie się odżywiam ale ostatnio zbyt dużo okazji było do czegoś słodkiego i to widać. Stąd moje kolejne postanowienie - może postanowienie na post? ;) Zero słodyczy! To będzie dla mnie stanowczo najgorsze, bo coraz trudniej jest mi się powstrzymać. Trzymajcie kciuki, proszę :) Jedynym odstępstwem będą urodziny naszej córki, które w tym roku wypadają przed Wielkanocą, a tort przecież musi być :)

Dziś zrobiłam skalpel.

Słonecznej niedzieli :)

2 komentarze:

  1. Gosiu, i tak ladnie!!! Pomysl sobie, ze moglas przez 28 dni nie cwiczyc :))
    Skalpel wyzwanie jest pod tym linkiem http://vimeo.com/87463032
    Uwielbiam ten zestaw cwiczen, moze i Tobie sie spodoba :)
    Udanej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli tak na to spojrzeć to faktycznie nieźle :D
      Bardzo dziękuję Ci za link! Właśnie skończyłam i pomimo, że hmmm nie było łatwo dałam radę :))) Teraz już wiem dlaczego tak go lubisz!
      Miłego popołudnia :)))

      Usuń

Czekam na Wasze komentarze - każdy będzie dla mnie motywacją
Podpisywanie się pod komentarzem ułatwi mi odpisywanie Wam :)
Dziękuję:)


Waiting for your comments - all of them will be motivation for me
Thank you:)