środa, 6 lutego 2013

Dzień 37

Dzień rozpoczęłam od dziesięciu minut ćwiczeń, w tym zrobiłam serię brzuszków z treningu C.
Zaliczyłam dziś również szybki marsz - około 4 kilometrów.
Wieczorem wystarczyło mi czasu jedynie na ćwiczenia na spalanie tłuszczu. Tylko i aż, bo niby dziesięć minut ale intensywnie no i lepiej tyle niż nic ;)


Dodałam filmik tutaj, aby od razu było widać o czym piszę ;)

Używam do wykonania tego zestawu ciężarka pięciokilogramowego oraz skakanki.
Dziś z ciekawości zapisałam sobie wszystkie powtórzenia i tak:

rudna 1
skakanka - żabka - 90 powtórzeń
przysiady - drwal - 20 powtórzeń

runda 2

skakanka - naprzemiennie kolana do góry - 70 powtórzeń
przysiady z ciężarkiem do dołu - 20 powtórzeń

runda 3
żabka 90
drwal 16

runda 4
kolana 70
przysiad 21

runda 5
żabka 70
drwal 12

runda 6
kolana 70
przysiady 21

runda 7
żabka 100
drwal 16

runda 8
kolana 90
przysiady 20

W sumie 650 podskoków ze skakanką i 146 przysiadów z ciężarkiem.

Po podliczeniu to dziesięć minut wygląda całkiem całkiem ;)
Pracują nogi, pośladki, ramiona, plecy - polecam na wypadek braku czasu na ćwiczenia i nie tylko :)
To tylko dziesięć minut plus rozgrzewka i rozciąganie :)

Udanego czwartku :)

Ps. Skończyłam drugą komodę, postaram się jutro wrzucić zdjęcia ;)

10 komentarzy:

  1. Nie wiem czy dałabym radę skoczyć 50 razy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no co ty? na pewno!
      pamiętam pierwszy raz z tym treningiem - po czterech minutach padałam na nos, nie mogłam złapać oddechu, a teraz bez problemu :)

      Usuń
  2. jeśli w ciąży za dużo przytyję, na pewno z twojego bloga będę czerpać pomysły na ćwiczenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno nie przytyjesz zbyt dużo :) ale ćwiczenia jeszcze nikomu nie zaszkodziły ;)

      Usuń
  3. ojej...rewelacyjny trening :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli będziesz czuła niedosyt po turbo to polecam :)

      Usuń
  4. Nominuję Cię do The Versatile Blogger Award :) Zapraszam do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ćwiczenie :) Jutro to zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciekawa jestem jak będziesz się po nim czuła? jeśli nie robię go dłuższy czas zakwasy mam gwarantowane ;)

      Usuń

Czekam na Wasze komentarze - każdy będzie dla mnie motywacją
Podpisywanie się pod komentarzem ułatwi mi odpisywanie Wam :)
Dziękuję:)


Waiting for your comments - all of them will be motivation for me
Thank you:)