piątek, 12 września 2014

Dzień 255

Skalpel wyzwanie na dziś zrobiony.

Udanego weekendu :)

4 komentarze:

  1. u mnie dziś Skalpel II + Detocell Academy wg nowego wyzwania Ewki i powiem tak, że jest moc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śledzę pilnie profil Ewy, ale brakuje mi troszkę czasu, żeby się zagłębić w temat ostatniego wyzwania i przejrzeć nowe filmiki, widzę jednak, że warto - dzięki :)

      Usuń
  2. Tak trzymać Gosia! A ja dziś poszłam biegać po raz pierwszy sama i dałam radę. Ogólnie to już drugi tydzień biegam i powoli się rozkręcam. Tym razem mam zamiar wytrwać w regularnym bieganiu naprzemiennie z basenem. Udanego weekendu Wam życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow! Super :))) Nie powiem, zazdroszczę Ci poczucia wolności i wiatru we włosach. Żałuję, że nie mogę już biegać, niestety biodro mi siada po wszelkiego rodzaju biegach, skokach itd. Bardzo się cieszę, że bieganie Cię wciągnęło, a połączenie z basenem to rewelacja! Tak trzymaj, a zima na pewno nie będzie Ci straszna :)))
      Dziękujemy :*

      Usuń

Czekam na Wasze komentarze - każdy będzie dla mnie motywacją
Podpisywanie się pod komentarzem ułatwi mi odpisywanie Wam :)
Dziękuję:)


Waiting for your comments - all of them will be motivation for me
Thank you:)