sobota, 27 września 2014

Dzień 270

Kolejny Model Look wędruje na coraz krótszą, wrześniową listę. Naprawdę lubię ten spokojny trening. Mam wrażenie, ze faktycznie zaczyna mnie 'prostować' ;)

Przekopałam dziś trochę internet w poszukiwaniu wartości spalonych kcal podczas kilku treningów Ewy Chodakowskiej (ponieważ ostatnio tylko z nią ćwiczę) oraz niektórych codziennych czynności. Dane potrzebne mi są do uzupełniania myfitnesspall, o którym pisałam tutaj.
Wartości będą zmieniały się w zależności od wieku, wagi, tempa itd. itp,
ale ogólne przedstawiają się tak:

skalpel spala 400 kcal,
skalpel wyzwanie 500 kcal,
killer 600,
turbo 600 kcal,
model look ok. 400 kcal

Jeśli są pomyłki poprawcie mnie proszę :) Nie mogłam znaleźć danych innych treningów. Jeśli znacie wpiszcie mi w komentarzach. Z góry dziękuję :)

Wchodzenie po schodach - 948 kcal
Bieg - 540 kcal
Szybki marsz - 600 kcal
Powolny spacer - 172 kcal
Pływanie - 468 kcal
Energiczny taniec - 366 kcal
Aerobik - 300 kcal
Boks - 558 kcal
Gra w kręgle - 204 kcal
Jazda konna - 258 kcal
Jazda na łyżwach - 426 kcal
Jazda na nartach - 438 kcal
Gra w kosza - 504 kcal
Odkurzanie - 279 kcal
Skakanka - 492 kcal
Tenis - 432 kcal
Brzuszki - 400 kcal
Rower stacjonarny - 422 kcal
Jazda na deskorolce - 318 kcal
Godzina odkurzania - 135 kcal
Mycie okien/podłogi - 120 kcal
Pranie ręczne - 150 kcal
Seks od 200 do 600 kcal (w zależności od intensywności).
Dane pochodzą z tej strony.

Lista oczywiście w skrócie, ale jakiś ogólny zarys jest.
Uciekam uzupełnić swoje tabelki.

Miłego popołudnia i do jutra :)

6 komentarzy:

  1. W takim razie jutro zabieram się za total fitness - program Chodakowskiej kupiony wraz z magazynem SHAPE. Sama jej zawdzięczam 'wciągniecie się' w bycie fit. Życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Total fitness to ten z Tomkiem o ile dobrze pamiętam? Przeglądałam na szybko, ale jeszcze nie testowałam. Daj znać jak Twoje wrażenia :)

      Usuń
  2. To chyba zaczne wchodzic po schodach na 19 pietro - zawsze cos ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli będziesz wchodziła na 19 piętro to myślę, że żaden trening nie będzie Ci już potrzebny :))) Serio! :D

      Usuń
  3. Kiedyś się założyłam o butelkę alkoholu, z wrednym kolegą, że w ciągu miesiąca zrzucę 6 kg. Ostatni tydzień, kiedy brakowało mi 2 kg do wygranej - stwierdziłam, że tylko schody mnie uratują. Sąsiedzi wkurzeni na maksa, ale czego człowiek nie zrobi dla alkoholu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy jakiego alkoholu i jakiego kolegi ;D Ps. Udało się wygrać zakład?

      Usuń

Czekam na Wasze komentarze - każdy będzie dla mnie motywacją
Podpisywanie się pod komentarzem ułatwi mi odpisywanie Wam :)
Dziękuję:)


Waiting for your comments - all of them will be motivation for me
Thank you:)