wtorek, 7 lutego 2012

Dzień 31

Tak jak myślałam - pierwszy dzień przerwy spowodowany zakwasami ;)
Muszę jednak przyznać, że jestem nieco zawiedziona. Myślałam, że mięśnie będą bolały bardziej.
Po raz kolejny chciałabym polecić Wam płytę 'A New Dimension' Cindy Crawford. Po wykonaniu treningu C czuję dokładnie wszystkie mięśnie nóg i pośladków co znaczy, że wykonując te ćwiczenia nie potrzeba robić dodatkowych ćwiczeń na poszczególne mięśnie. Tutaj wszystko jest w jednej 'pigułce' :)

No nic. Zobaczymy jak będzie jutro. Myślę, że zakwasy jeszcze będą. Jeśli tak to planowane dwa dni przerwy zostaną zaliczone ;)

Miłej środy :)

2 komentarze:

  1. pierwszy raz słyszę by ktoś narzekał na za małe zakwasy ;)
    znaczy się, że mięśnie już pracują i są wyrobione :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D muszę przyznać, że po raz pierwszy miałam tak małe zakwasy po tym treningu, więc tak jak piszesz, mięśnie są już pewnie w miarę mocne :))

      Usuń

Czekam na Wasze komentarze - każdy będzie dla mnie motywacją
Podpisywanie się pod komentarzem ułatwi mi odpisywanie Wam :)
Dziękuję:)


Waiting for your comments - all of them will be motivation for me
Thank you:)