sobota, 24 marca 2012

Dzień 77 / 6 z 42

Powtórka z wczoraj :)
Czyli ćwiczenia poranne + 15 minut skakanki + szóstka Weidera + ćwiczenia na wewnętrzną stronę ud.
Ciekawa jestem jak będzie jutro, bo dziś mięśnie jeszcze dały radę :)
Jutro muszę wymyślić jakąś inną rozgrzewkę. Potrzebna mi przerwa od skakanki, bo czuję ciągnięcie w lewej łydce - trzeba dać jej odpocząć ;)

Ze względu na bardzo sprzyjające warunki atmosferyczne zaliczyliśmy też dłuuuuugi spacer. Kilka godzin na świeżym powietrzu nad morzem. Pięknie!
Nie mogłam się nadziwić ile ludzi biegało w strojach kąpielowych, więc i my na chwilę 'porzuciliśmy' nasze koszulki i podwinęliśmy spodnie ;) Co niektórzy zaliczyli również kąpiel, ale jak dla mnie to stanowczo za wcześnie ;)

Udanej niedzieli :)

2 komentarze:

  1. takiego nadmorskiego spaceru szczerze zazdroszczę.
    to u Was już aż tak ciepło?
    cudowną macie wiosnę.
    jak Ci się podoba 6W?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do morza mamy 20 minut piechotą - zawsze marzyło mi się mieszkać nad polskim morzem, ale morze jest morzem ;) jest pięknie i ciepło - mam nadzieję, że jak najdłużej, lato niestety nie jest tu tak ładne jak w Polsce :(

      szóstka - jak na razie daję radę, ale nie będę ściemniać - łatwo nie jest ;)

      Usuń

Czekam na Wasze komentarze - każdy będzie dla mnie motywacją
Podpisywanie się pod komentarzem ułatwi mi odpisywanie Wam :)
Dziękuję:)


Waiting for your comments - all of them will be motivation for me
Thank you:)