poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Dzień 105

Przepiękny dzień dziś mieliśmy! Słońce, ciepło, słońce... Więcej takich poproszę :)))
Wskoczyłam w trampki, ale spokojnie wystarczyłyby balerinki. Poczułam się bardzo lekko :)
Zrobiłam turbo, a mimo to energia nadal mnie nie opuszczała :) Lubię takie dni. Nawet bardzo!

Wczoraj trafiłam na ten rysunek:



Uświadamia jaką krzywdę nadwaga robi m. in. układowi kostnemu osoby z nadwagą. Poza tkanką tłuszczową pod skórą jest jeszcze ta, która 'otacza' narządy wewnętrzne.
Pod tym rysunkiem pojawiło się mnóstwo komentarzy. Tutaj nie chodzi o dyskryminację osób z nadwagą, tutaj chodzi o zdrowie!

Miłego wieczoru :)

7 komentarzy:

  1. Podziwiam Cię za to "turbo" ja nadal nie zrobiłam jeszcze ani razu tego programu ... :/ Padłabym w połowie. Skalpel na razie mnie zabija heheh ale myślę, że w maju już dam radę i będę próbować, trzymaj kciuki :)

    Jutro basen, obym zrobiła więcej niż 10 długości ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. Rysunek straszny brrr :/

      Usuń
    2. nie możesz wiedzieć do póki nie spróbujesz ;) dla mnie gorszy od turbo był kiler, a skalpel odsprzedałam, bo nie miałam po nim najmniejszych zakwasów ;) fakt, to było zaraz po skończeniu 30 day shred z Jillian Michaels :)
      turbo bardzo polubiłam chociaż na początku było ciężko przekonać się do tego treningu

      Ps. ile długości przepłynęłaś?

      Usuń
  2. Mogę powiedzieć z czystym sumieniem , że udało mi się zrobić turbo od początku do końca pomimo , że jestem facetem. Właściwie to zrobiłem je w ramach testów , tak wszyscy zachwalali Ewę Chodakowską więc postanowiłem sprawdzić co te ćwiczenia są warte. Rysunek który wrzuciłaś daje dużo do myślenia. Może otworzy wielu osobą oczy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie jestem bardzo ciekawa twojej opinii
      dziś ćwiczył ze mną mój mąż i podzielił się swoimi wrażeniami :)
      również pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Ten obrazek jest naprawdę mocny! I szczerze, to po zrzuceniu kilogramów okazało się, że wcale nie mam takich krzywych nóg. To, że na takie wyglądały, to sprawka ogromnej grubej warstwy tkanki tłuszczowej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie to samo zauważyłam przyglądając się obrazkom, nogi wyglądają na krzywe za sprawą tkanki tłuszczowej, mięśnie są jakby 'przepychane' na boki

      Usuń

Czekam na Wasze komentarze - każdy będzie dla mnie motywacją
Podpisywanie się pod komentarzem ułatwi mi odpisywanie Wam :)
Dziękuję:)


Waiting for your comments - all of them will be motivation for me
Thank you:)