wtorek, 9 kwietnia 2013

Dzień 99

Właśnie się ocknęłam. Zerknęłam na zegar a tam 21:45 :((( Za późno na trening, skończyłabym około 22:30 :(
Zrobiłam jedynie squaty (tradycyjnie 120, w tym pierwsze 30 i ostatnie dwadzieścia z wyskokiem) - uda się rozgrzały ;)

Wiedzieliście, że witamina B komplex wspomaga prawidłowe funkcjonowanie układu nerwowego, oraz metabolizm energetyczny organizmu.
Witamina B6 pomaga w prawidłowej syntezie cysteiny, prawidłowym metabolizmie białka oraz glikogenu, wspiera produkcję krwinek czerwonych oraz prawidłowy podział komórek. Reguluje aktywność hormonalną oraz przyczynia się do redukcji zmęczenia. Ryboflawina pomaga zachować dobry wzrok, wspiera metabolizm żelaza, chroni komórki przed stresem oksydacyjnym. Tiamina wspomaga serce.
Łykam b komplex od trzech dni, zaledwie jedną tabletkę dziennie - dla mnie nieoceniona przy tzw. zajadach. Jeden pojawił mi się ni stąd ni zowąd. Pewnie jest wynikiem ostatniego osłabienia :/

Spokojnej nocy :)

4 komentarze:

  1. z zajadami walczyłam całą zimę.
    ostatecznie pomogła mi wit B i maść z wit A.
    dosłownie po dwóch dniach zniknęły.
    witaminy z grupy B są dobre na włosy także.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a widzisz, o maści jeszcze nie słyszałam - dziękuję :)

      Usuń
  2. Trochę o witaminie B wiedziałam, ale nie aż tyle:)
    Ja jakoś nie biorę suplementów...od dawna myslę o zrobieniu dokładnych badań i wtedy zdecydować czy mi czegoś brakuje.
    U mnie poniedziałek i wtorek bez ćwiczeń, za to dużo latania po mieście...teściowie jutro przylatują i nie wiem w co ręcę włożyć ;)
    A nie widziałam ich 5 lat więc się staram;)
    Dobrego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o! w takim razie ładnej pogody Wam życzę i miło spędzonego czasu :)

      co do badań mi również przydałby się jakieś profilaktyczne, dawno nie robiłam...
      z suplementów łykam tran plus selen z cynkiem, reszta (tak jak B komplex) przez kilka dni jeśli jest taka potrzeba ;)




      Usuń

Czekam na Wasze komentarze - każdy będzie dla mnie motywacją
Podpisywanie się pod komentarzem ułatwi mi odpisywanie Wam :)
Dziękuję:)


Waiting for your comments - all of them will be motivation for me
Thank you:)