wtorek, 8 maja 2012

Dzień 121

Dziś mam dla Was super! filmik na mięśnie brzucha w pozycji stojącej ze skakanką na dodatkowe spalanie - oczywiście fitappy :)

Ćwiczenia trwają dwadzieścia minut. Dwie serie. Potrzebna będzie skakanka i dwa ciężarki - ciężki i średni. Ja użyłam 5kg i 3kg, bo takie mam ;)

Dają czadu :D Po ćwiczeniach od razu pod w pełni zasłużony prysznic ;)
Zapraszam bardzo ponieważ są świetne. Trenerka pyta 'czujecie mięśnie? jeśli nie to jutro poczujecie' :)) tak więc jutro dam Wam znać czy czuję



Zwróćcie uwagę jakie tam są szyszki! Giganty po prostu :)

Zakwasy na nogach prawie już minęły.
Rano zrobiłam tradycyjnie dziesięć minut.

Dziś mieliśmy chłodny jeszcze, ale piękny i słoneczny dzień. Od razu wielki uśmiech pojawia się na twarzy - o, taki mniej więcej :D

Miłej środy :)

4 komentarze:

  1. Ale ta dziewczyna ma swietnie wyrzezbiony brzuszek...... ohhhh wzdycham do takiego!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę wypróbować ten trening, napisz czy faktycznie czujesz mięśnie :D
      Pewnie trening jest gdzieś we Włoszech, bo widziałam tam takie duże szyszki:)

      Usuń
    2. CZARODZIEJKA W KUCHNI - to prawda :) trzeba się zabrać do pracy i taki będzie :))) na pewno
      Anonimowy - po pierwszym razie miałam zakwasy przez dwa dni, więc na pewno działa, po kolejnym razie było już ok. na razie robiłam go dopiero chyba ze trzy razy, ale na razie nie rezygnuję ;) o efektach (mam nadzieję) będę informować :D

      Usuń
    3. ps. wszystkie filmiki kręcone są w okolicach Los Aneles

      Usuń

Czekam na Wasze komentarze - każdy będzie dla mnie motywacją
Podpisywanie się pod komentarzem ułatwi mi odpisywanie Wam :)
Dziękuję:)


Waiting for your comments - all of them will be motivation for me
Thank you:)