niedziela, 14 lipca 2013

Dzień 194

Prawie cały dzień spędziłam przed monitorem dlatego kompletnie brakło mi czasu na ćwiczenia :(
Cieszę się, że udało nam się wyjść na spacer i chwilę odpocząć na plaży. Szkoda tak pięknej pogody, a poza tym musiałam zrobić sobie przerwę, bo przestałam już myśleć :/
Oby do poniedziałku :)

Menu trochę zawalone

Śniadanie:
Owsianka na mleku z jabłkiem i cynamonem.

II śniadanie:

Sałatka z serem feta, sałatą, papryką, pomidorkami koktajlowymi, kukurydzą, oliwą z oliwek i octem balsamicznym.

Przekąska:

Serek wiejski z rzodkiewką i papryką plus dwa wafle ryżowe.

Obiad:
Dwie grahamki słonecznikowe ze sporą ilością warzyw - na plaży.

Kolacja:

Wczesna kolacja - pizza Margarita.

Tradycyjnie w weekend było coś słodkiego do kawy :)
Jedne z naszych ulubionych lodów pojawiły się w mini wersji - córka wybrała mi smak czekoladowy :)



Przepraszam, odpiszę na komentarze i odwiedzę was jutro, padam ze zmęczenia...

Miłej niedzieli :)))

8 komentarzy:

  1. Oj tam zawalone, same pysznosci, a male co nieco tez musi byc:))
    Spokojnej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt - nie narzekam na smaki ;D Pizzę zawsze i o każdej porze :D
      Nie mogę się doczekać tej wakacyjnej :)
      Miłego tygodnia :)

      Usuń
  2. Zawalone? Menu całkiem całkiem. Może zrobić lody z owoców i jogurtu, zamrozić i możesz się nimi opychać do woli;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chętnie zrobiłabym takie, ale nie mamy zamrażalnika, dlatego pozostają jedynie te sklepowe :)

      Usuń
  3. ja ostatnio zawalam menu
    bagietka z czosnkiem
    mama upiekła ciasto
    ale dzisiaj spaliłam maksimum kalorii na rowerze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już nie mogę się doczekać ciasta mamy, a bagietkę z czosnkiem uwielbiam, do tego najlepiej z tuńczykiem :D

      Usuń
  4. ja też chcę małe carte dor! :) pewnie u nas pojawi się za parę lat, heh

    OdpowiedzUsuń

Czekam na Wasze komentarze - każdy będzie dla mnie motywacją
Podpisywanie się pod komentarzem ułatwi mi odpisywanie Wam :)
Dziękuję:)


Waiting for your comments - all of them will be motivation for me
Thank you:)