niedziela, 29 września 2013

Dzień 271 & 272

Weekend bez ćwiczeń. Dziś zrobiłam jedynie przysiady typu Goblet (120 sztuk, tradycyjnie), dodatkowo ze względu na bardzo sprzyjające warunki pogodowe byliśmy na spacerze :D
Staram się chłonąć ile się dnia z takiego dnia jak dzisiejszy. Wiem, że niedługo będzie szaro i mokro, więc ładuję moje wewnętrzne akumulatory ;)

Dzisiaj mieliśmy wewnętrzne domowe święto, więc dieta zawalona, no ale weekendy u nas takie bywają ;) Jedyna okazja na coś słodkiego.

Menu z dwóch ostatnich dni:
Śniadanie:
wczoraj: owsianka na mleku z kakao, suszoną żurawiną i świeżą morelą
dziś: owsianka na mleku z wiórkami kokosowymi, cynamonem i jabłkiem.

II śniadanie:

w: jajecznica z porem i kromką razowego chleba
d: mini pizzerka (wyjście).

Przekąska:

w: kawałek sernika i kilka kulek brownie z przepisu Zuzki (link podam poniżej)
d: czekoladowa babeczka, kilka kostek czekolady, bułeczka cynamonowa, kilka kulek brownie oraz figa (po raz pierwszy w życiu ;))




Obiad:

w: panierowany filet z kurczaka plus pure ziemniaczane z koperkiem i ogórki kiszone
d: filet z kurczaka zapiekany z ziołami i serem plus pieczone warzywa.

Kolacja:

w: dwie kromki razowego chleba z makrelą w pomidorach
d: serek wiejski

Córka ostatnio zaopatrzyła się w dwa lakiery do malowania wzorków i pożyczyłam jeden ;)
Deszczowo było ;)



Słonecznego tygodnia :)

Przepis na brownie znajdziecie pod filmikiem w komentarzach. Jeśli lubicie gorzką czekoladę naprawdę polecam. Dla mnie rewelacja!

8 komentarzy:

  1. Pyszny ten Twój dzisiejszy dzień! Ja po raz pierwszy byłam na pół irlandzkim ślubie i chętnie przeniosłabym się na Wyspy, posród tych ludzi :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Co do Irlandczyków to muszę przyznać Ci rację, miałam przyjemność spędzić czas na jednej z uroczystości w ich gronie rodzinnym gdzie byłam zupełnie obca, a czułam się tak jakbym należała do tej rodziny. To było niesamowicie pozytywne 'doświadczenie'. Podobnie jest z Walijczykami :) Naprawdę otwarci ludzie. Nie mogę tego uogólnić oczywiście, mogę napisać, że do tej pory osobiście miałam szczęście poznać naprawdę miłych ludzi :)
      Również pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Lubię gorzką czekoladę więc wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  3. co do przekąsek muszę przyznać, że były konkretne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietne te kulki brownie-zrobie na pewno. To komu zycze wszystkiego najlepszego? :)))
    Milego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzenia idą do Michała :) Kulki zrób koniecznie :) Bardzo ciekawe połączenie smaków - kakao, migdały i cayenne, dla mnie naprawdę super :)
      Dobrej nocy :)

      Usuń

Czekam na Wasze komentarze - każdy będzie dla mnie motywacją
Podpisywanie się pod komentarzem ułatwi mi odpisywanie Wam :)
Dziękuję:)


Waiting for your comments - all of them will be motivation for me
Thank you:)